2012-01-17

Boohhoooo ännu en lista att lägga till listan, Lisa!

Hittade en till lista... Tyckte tydligen att detta var kuL!

Hur gammal är du om fem år?
24

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Far min 

Hur lång är du?
168 ungefär skulle jag tro

Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg Breaking Dawn del 1 på bio igår. Hehe

Vem ringde du senast?
Öööh måste kolla. Min bror tydligen

Vem ringde dig senast?
Lovvan. Fast jag missade det eftersom jag sov

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Okeej! Snart sååå!!:):):)"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms. Dock så ringer jag om det är något viktigt eller om jag inte har tid att skriva sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

När såg du senast din mamma?
För 10 minuter sedan

När vaknade du i dag?
Hade ställt klockan på 10 men snoozade till 11, skyller på att jag fortfarande inte har ställt om mig helt sedan Mexico..

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning faktiskt! Förhoppningsvis har jag ett bra jobb och bor utomlands. Hoppas kan man ju alltid liksom

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag läste autokorrekt-smsen som jag länkade här nere.. Skrattade nyss högt igen bara jag tänkte på det haha

Hur stor är din säng?
1.20 tror jag. Alldeles för liten med andra ord

Sover du med eller utan kläder på dig?
Kläder och kläder... Oftast en stor t-shirt

Vilka städer har du bott i?
Västerås

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota är ju alltid nice på sommaren, föredrar dock skor och strumpor på vintern hehe

Är du social?
NJaae jag vet inte. Ganska antar jag

Tycker du om kaffe?
Nummer 2 på listan över de godaste dryckerna som uppfunnits. Nummer 1 är givetvis öl!!

Vad dricker du till frukost?
Vatten, juice och kaffe. I samma ordning som det står

Sover du på någon särskild sida?
Näää. Jag sover nog överallt i hela sängen under en natt. Har fått höra att jag är hyperaktiv i sömnen... Kul grej!

Kan du spela poker?
Haha. Skulle jag ej säga att jag kan.

Tycker du om att mysa/kela?
Kela? Hahaha, trodde man bara sa kela när det innefattade något hårigt eller mindre mänskligt, exempelvis en katt

Är du en beroendemänniska?
Skulle jag inte säga.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp

Vill du ha barn?
Ja

Har du någonsin åkt ambulans?
Nää

Vad spenderar du helst pengar på?
Resor och kläder antar jag

Sover du med gosedjur?
Haha, nej

Flirtar du mycket?
Jag vet inte. Antagligen när jag är full heh

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope!!

Vilken var den senaste boken du läste?
"Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar