2012-01-17

Utmanar dig också (Lisa) till att göra denna lista!!!! Om inte... då jävlar!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm. Stod på den mest östliga punkten i Mexico, slog en kille på käften, TOG STUDENTEN osv osv.

Har du några nyårslöften?
Njaaee mer att ha kul antar jag. Sedan det vanliga såklart, äta nyttigt, börja träna (inte för att jag kommer ta tag i det men i alla fall), tjäna pengar, åka till Australien!!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Neppe.

Vilka länder besökte du?
I ordning: Nordirland, Schweiz, Norge, Spanien, Danmark, Schweiz igen, Danmark igen (haha, om 6 timmar på donken i Köpenhamn räknas), Mexico, USA

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
10 juni (STUDENTEN)

Vad var din största framgång 2011?
Vettefan om jag hade så mycket framgång haha. Att jag fick jobb kanske?

Största misstaget?
Säger som förra året, alla mina fyllemissar... Sedan kommer jag faktiskt inte på så mycket mer.

Bästa köpet?
Resan till Schweiz, även om vi fick lov att åka hem. Vi vågade i alla fall försöka med någonting och det kändes jäkligt bra. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och alkohol tror jag hehe

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina fina vänner, alla nya vänner, studentdagen, att Åsa blev min gudmor!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Vart jag mig i världen vänder (lame, jag vet), I'm sexy and I know it (hahaha, alla utekvällar i Schweiz), I think I wanna marry you (Lisa, du vet vad jag pratar om... hehe)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Definitivt gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
Ansträngt mig för att saker skulle bli som jag ville

Favoritprogram på TV?
Kollade inte på tv så mycket detta år, men jag säger Big Bang Theory och CSI

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Fyllde på en söndag, så på lördagen var jag ute med vänner och på söndagen lunch med släkten

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Väldigt varierat. Mycket svart första delen av året, andra delen stora t-shirts och baggyjeans typ

Den bästa nya personen du träffade?
Några stycken, dock en som stack ut lite. Som ledtråd kan jag säga att han ej bor i Sverige hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar