2011-12-27


Har glömt hur roligt det är att rita! Även fast det jag ritar inte är något att hänga i julgranen. Har nu setat de sista tre timmarna, lyssnat på musik och bara ritat. Som ni ser fastnade jag för Schwammkopf eller svampbob fyrkant som han heter på ren svenska. Patrik stjärna, Gary och Bläckward blev det också. Ska göra de andra  fyra någon gång snart så jag har hela serien. Och nästa gång jag åker till Borlänge ska jag nog faktiskt investera i riktigt bra pennor tror jag. 

Jul har det ju också varit. Har inte skrivit här på ett lååångt tag. Fick massa fina saker, till exempel en locktång, smycken, pengar, parfym, väska och David Lachapelle's bok "heaven to hell". Ni som nu läser detta och funderar på vem f denna David är så är han en sjukt duktig och unik fotograf som har plåtat de flesta kändisar. Slänger upp två bilder som är två utav mina favoriter


Så nu gör ni bäst i att googla honom så får ni se mycket mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar