2011-12-19

Amelia upptäcker...... MEXICO

Ja, nu har ni alltså förstått att vi är hemma igen sedan två veckor tillbaka ungefär. Ska jag vara ärlig så suger det rejält, särskilt eftersom det började snöa i Engelberg i princip dagen vi åkte och att det sedan har snöat sedan dess. Jag pratade med Martin här om dagen och det är tydligen 1 meter pow i backarna... Jävla skit ungefär. Jag hade varit lite gladare om vi hann åka skidor i alla fall en dag medan vi var där nere men icke, sådan tur hade vi ej. Dock så är jag på ganska bra humör ändå eftersom jag på onsdag beger mig till paradiset, närmare bestämt Mexico. Ska se om det finns trådlöst internet på ställena vi ska bo på så att jag kan uppdatera er litegrann, vore ju nice liksom. Well well, om inte annat så hörs vi om si så där 16 dagar.... Tjoooooo!

God Jul och Gott Nytt År också förresten..!
/Melker




Bilderna är från Isla Holbox och Isla Mujeres, två av ställena vi ska besöka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar