2011-12-28

Jag skojar inte när jag säger att jag skakar! Detta juniorVM kommer ge mig en hjärtattack. Haha! har setat och hållit andan i 40 minuter eller nått nu på slutet och nu känns det som jag inte har något syre kvar i huvudet. Om Amelia läser detta och inser att det handlar om hockey så kommer hon bara skratta, skaka på huvudet och tänka "typiskt Lisa". Kan verkligen se det. Om hon dessutom får reda på att jag nog antagligen kommer sitta uppe och kolla på Kanada-Tjeckien nu klockan snart halv tre på natten så skulle hon nog skrika att jag inte är riktigt riktig.

Jag tror att mina vänner på nyår kommer vara jätte intresserade av att sitta uppe med mig kl 04.00 och se Sverige-Ryssland. jo ja men det tror jag..... eller inte. Men det blir en annan berättelse..

1 kommentar:

  1. HAHAHA precis vad jag tänkte när jag såg att dom hade vunnit.... Sa till mamma och pappa att du antagligen hade setat och gråtit av lycka!!

    SvaraRadera