2013-04-13

Nu har vi varit i Melbourne i en och en halv vecka. Imorgon är det måndag och då börjar allvaret. Jag har fått jobb och har träning Mån-Tis. Jobbar på JAM prospects ett sales/marketing företag som är inriktad på sport. Man sitter ute i shoppingcenter och säljer pins till förmån för idrottsklubbar och liknande. Till exempel om man har tur kan man få följa med på olika matcher såsom cricket, australiensisk fotboll så jobbar man ena hälften och andra får man kolla matchen. Kul! Jag är nervös. Ska bli kul och se om man är en människa som klarar av att vara försäljare. Det är ju inte för alla och jag har alltid trott att jag är en sån människa som inte skulle klara av det men när man är här så måste man pressa sig själv så vi får väl se om jag lyckas sälja något eller om jag får sparken direkt. Haha! Amelia ska på intervju imorgon på samma företag så vi hoppashoppas vi får jobba på samma ställe. Vi håller er uppdaterade om hur allt går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar