2012-11-11

Jävlar. Nu är det nära... Hade min sista dag på jobbet idag, fick dock sluta vid lunch så att jag skulle hinna packa ner det allra sista. Vi åker ju nämligen redan ikväll för att bo på hotell i Stockholm en natt eftersom planet går så tidigt. Konstigt nog är jag inte så nervös alls, men det kommer väl antagligen krypande ikväll. Annars så hade jag avskedsfest i fredags, var skitkul men samtidigt en aning "bittersweet" så att säga då jag inte kommer att träffa alla på flera månader.

Igår var Åsa med familj samt farmor och moster med familj här för att äta lite och säga hejdå. Fick jättefina presenter! Har inte riktigt fattat det där än eftersom jag inte fyller år eller så, hade inte alls varit nödvändigt att ge mig så fina saker! Säger i alla fall tack så jättemycket allihopa för världens bästa helg och jättefina presenter. Gladast är jag ju dock för att alla var här och gjorde helgen så bra som den var!

/Melker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar