2012-03-23

Jag har helt seriöst börjat fundera på om det inte är dax att ta tillbaka det röda håret. Jag är inte alls säker och ena sekunden är det "Klart jag ska ha rött igen" och andra är det "Men nej det får bli mörkare brunt" Haha jag blir helt förvirrad av mina egna svängningar.. Mammas kommentar idag "Klart du ska ha rött. Vi köper färg idag och så fixar vi det. Det är ju bara att byta tillbaka till brunt om du inte trivs" Och det är ju sant. Men ändå..


och nu till ett annat ämne
Min fina morfar Gunnar lämnade denna jord den 22Mars2012 efter att ha levt 91år. 
Jag saknar honom och hoppas han har det bra där han är nu. 
Min morfar var en väldigt fin man som faktiskt, utan att ta i kunde nästan allt.
Han var fotograf, silversmed, kunde allt om gamla ting, jobbade inom Lions, spelat in en film, varit med på tv som en expert, skrivit en bok, byggt hus i USA (där han även fick träffa kungen och Silvia), trollkar och mycket mycket mer.

Här hittade jag några artiklar på internet vart min Morfar omnämns 



Vila i frid älskade Morfar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar