2012-03-17

Har precis beställt biljetter till Leksand-Rögle om precis en vecka! Ska dit med Jonna Lind och ÄNTLIGEN har vi fått fingret ur arslet och tagit oss tid för att se en match. Det bär ju nästan ur att det tagit sån lång tid.. Menmen nu ska vi dit snaart ialla fall och jag längtar!!

Annars så har släkten varit här för att fira Mamma nästan hela dagen. August och Juni är de mysigaste barnen jag vet. Så jag har lekt med dem hela dagen och längtar redan tills jag ser dom nästa gång! Det är så roligt när dom är i den här åldern (2år) och dom hänger med på ett annat sätt och pratar med en. Jag och Juni har legat på golvet och låtsats sovit och pratat om att vi ska leka snart igen. haha gull!

Juni: Flåga benke å Kisti. Lapp!
Jag: Vad ska du med en lapp till Juni?
Juni: Skliva: MIN.

haha hon och August bråkade om ett par glasögon och hon sa att det var hennes så tillslut skulle hon skriva en lapp. HAHA! Tjejen är smart. Fast jag tror nog att August bara skulle ha skitit i den.

jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på Leksand-Timrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar