2012-01-23

Mahaha Lisa, ännu en lista du måste göra... Detta är så jävla roligt

Du heter: Amelia
Smeknamn: När jag var liten var det Amme, nu är det några som säger Kamme (elakt Lisen) och på gymnasiet var det Melker ett tag. Haha.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Är inte en person som lyssnar på speciella låtar när jag är ledsen. Känns lite klyschigt på något vis
Beroende av: Kaffe
Vad tror folk om dig: Det kan man ju fråga sig
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och mina ögon
Hur imponerar man på dig: Genom att vara sig själv, ha lite självdistans och humor
Brukar du skratta för dig själv: Haha ja, jämt!
Äger du några converse: Ett antal. Typ 7?
Brukar du bli för full: Hehe
Är du allergisk mot något: Nickel, hund och katt 
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Amelia" eller "Tjaaa". Brukar vara lite olika beroende på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt: typ 11
Brukar du komma i tid: Japp, är världens tidspessimist och kommer alltid typ 10 min före utsatt tid
När mår du bra: När det är sol ute 
När blev du fotad senast: I helgen 
Hur känner du dig nu: Pirrig, rastlös 
Vanligaste färg på dina kläder: Mörka färger, typ grått och svart
Vad tycker du om fötter: Klarar inte av fötter, har världens fotfobi
Vad saknar du: Rutiner. Blir nog bättre nu när jag börjar jobba dock!
Hade du en bra kväll igår: Japp. Fika som övergick i middag med familjen Nedlund. Har inte skrattat så mycket på ett bra tag.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe och juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Helt beroende på vad jag ska göra dagen efter. På senaste tiden har jag gått och lagt mig ganska sent
Är du blyg: Mot människor man aldrig träffat förut, ja. Annars inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet ej. Har aldrig varit med om det så
Har du spytt offentligt: Haha ja
Är du nöjd med ditt liv: Skulle väl kunna hända lite mer just nu men ja, det är jag.
Är du bortskämd: Det är jag nog.
Vad gör du imorgon: Umgås med Evelina tror jag nog!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag är sämst på sånt där, har inte koll på kändisar
Vad längtar du till: Sommaren, AUSTRALIEN
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja.
Hur gammal är du: 20 om cirka en månad. Äntligen
Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Vilken tid gick du upp idag: Runt 10
Har du sovit i din egen säng inatt: Jupp.
Har du strumpor på dig nu: Aoo
Är det okej att gråta: Jadå, men man behöver väl inte överdriva så att säga
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha NEJ (är nog den enda i min familj som inte bryr mig ett skit om märken)
Har du piercing: Vet ej om mina hål i öronen fungerar, dom kan ha växt igen
Vill du gifta dig: Hmm. Jag vet faktiskt inte.
Vill du ha barn: Ja, nångång.
Solar du ofta: Om jag är utomlands, annars inte
Är du bra på att laga mat: Helt okej tycker jag!
Är du flygrädd: Jag var det ett tag, men nu har det gått över litegrann
Är du musikalisk: Ehh njaee
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Vaniljglass med krossad choklad, MUMMA
Tror du på ett liv efter döden? Svår fråga. Antar att jag inte gör det
Tycker du om sushi? Asgott
Vad äter du helst när du ser på film: Skulle säga chips men jag tycker det är så drygt att äta när man koncentrerar sig på något, man hör ju inte vad dom säger på filmen eftersom det knastrar så mycket i käften
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inte kvällsmänniska i alla fall, men inte direkt morgonmänniska heller. Någonting mitt emellan kanske!
Vilken ögonfärg har du: Mörkblå
Biter du på naglarna: Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar