2011-12-13

apart

Nu sitter jag i Mockfjärd och Amelia i Västerås. Ifrån varandra för första gången på två månader tror jag. Känns konstigt. Har ju haft den där tjejen med mig dag ut och dag in. Blivit galna i lägenheten och bara haft massa konstigheter för oss. Ni ska se filmerna A. har på sin telefon. haha! Går inte att beskrivas.

Någon riktigt julstämning har jag inte lyckats få heller. Förstår inte att det är 11dagar kvar till Julafton. Och sen nyår på det. Har ingen aning om vad jag ska göra. Ingen ork till att planera något heller. Och den där Amelia lämnar ju mig och kalla Sverige för varma Mexico och New york(dock inte varmt ialla fall. haha) på onsdag..

Jaja, men nu har jag iaf inte tid att skriva mer. Ska se på någon dansfilm hade jag tänkt mig. Och sedan sova för att jobba på BR leksaker imorgon :)

måste bara säga att den här killen är perfection. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar