2011-11-19

Idag vill jag bara hem, hem till min säng, till mitt hus, till mitt land och till min familj. Till svensk mat, till min garderob, till saltlakrits. Till mina vänner, till svenska program, till svensk kyla, till min dator. Till mina filmer, till svenskt vatten, till mitt rum. Till Min familj mest. Jag saknar dom jätte mycket! Allt känns så meningslöst.. Jobb har vi inte än, boende är som att leta efter en nål i en höstack. Jag vill bara hem.

Denna negativitet och akuta hemlängtan kan ha att göra med att jag är bakis och endast sovit tre timmar inatt.
Det kan också ha att göra med att enda gångerna vi faktiskt gör något är på helgerna och då dricker vi. Jag vill ha en vardag som inte går ut på att sova, äta, gå på promenad och sedan bara vara i denna jävla lägenhet. Varje dag. Jag är så fed up med att bara göra ingenting som vi nu har gjort i fyra veckor tror jag det är.

Märkte ni hur jag gick från ledsen till arg . haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar