2011-11-18

Hej folket! Idag är det fredag igen, alltså öl. Fast först måste vi gå jäääätte lång för att möta upp några som har en lägenhet som vi ska kolla på. Jag ringde igår och hon pratade nästan ingen engelska alls men det gjorde hennes man som kom tillbaka idag. Vi vet alltså inte om de ens hyr ut hela säsongen eller hur mycket det kostar. haha.. Håll tummarna för oss!! Kan verkligen behövas. Idag ska vi även äta TACOS. Jag längtar redan. Men eftersom vi ska möta dem vid 20 och det tar ca en halvtimme dit så tänkte vi vänta med maten till efter så jag får hålla mig ett bra tag till. Vi går fortfarande på "svensk tid" så vi blir alltid riktigt hungriga runt 02 (som efter krogen alltså haha) Fast här stänger dom ju runt 4-5 så vi har kommit på den smarta iden att äta middag riktigt sent så kan vi hålla oss. Annars så går vi hem alldeles för tidigt. Har dessutom fortfarande inte hört något mer om jobbet. Hoppas mest utav allt att jag får det! Måste få det..

Bild tagen förra fredagen på väg till krogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar