2011-09-28

Sälen - Engelberg

Ligger hemma och är sjuk. trött, ont i huvudet och börjar nog bli förkyld.. Ski star lindvallen ringde idag. Jag har jobb. Bara för att vi nu har bestämt oss så är det klart att jag får ett jobb i sälen jag vill ha. fan. Jag fick tänka tills på måndag sa dom sen fick jag lov att lämna ett besked. Beskedet är inte så svårt att lista ut egentligen. Vi ska till Schweiz. Som vi har sagt. Det är klart att jag vill jobba i sälen och ha kul men samtidigt så finns alltid sälen kvar. Det kommer fler vintrar, men Schweiz det är nu eller aldrig. Vi tar den här chansen. Om vi inte lyckas få jobb i Engelberg så är det väl så då. Men då har vi ialla fall försökt. Man måste ta risken ibland. Tänka mot sitt sunda förnuft och bara kasta sig ut.


/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar