2011-09-28

Änglarnas berg

Fan nu har Lisa skrivit så många inlägg så jag känner att jag också måste skriva ett, haha. I måndags och igår har jag jobbat med att inventera på Bauhaus. 24 timmars jobb totalt på två dagar, skönt med lite pengar i fickan!

Som Lisa skrev igår också så har vi nu bokat tåg till Köpenhamn! We are on our way liksom. HELT SJUKT. Jag vill bara åka nununu men måste tyvärr få ihop liiiiite mer pengar först. Åh och jag är nervös för packningen också. Ska ha en gigantiskt hockeytrucksliknande väska, en stor bag, en pjäxbag och skidfodralet med två par skidor i. Jag kommer dö av ryggskott innan vi ens är framme i Schweiz känns det som. Eller bli mosad när packningen av misstag ramlar på mig, som den antagligen kommer göra eftersom jag har sjukt med otur. Lägger ut lite bilder från Engelberg också!
/Amelia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar