2013-06-24

Annu en dag i Ravenswood

Halla! Kom precis ner till puben och borjade jobba. Eller jobba och jobba, det lar val inte vara nagon har pa nagra timmar.. Vi har en special dag idag sa jag jobbar 10-14 och Amelia jobbar 14-18 eftersom John ar hos doktorn och Dianne ar hos sin mamma. Och sen fran 18 jobbar bada. Igar sa John att han inte visste hur dom skulle overleva nar vi akte och att vi var sa duktiga att han inte langre hade ett jobb, haha! Skont att dom tycker vi gor ett bra jobb! :) 

Jag ar sa sjukt taggad tills pa lordag da gruvan har dragit ihop en Mid year party. Ska bli sa fruktansvart kul att antligen inte behova sta nykter bakom baren utan vara ute och festa med alla. Vi ska dessutom se ut som Cowgirls och dansa fuldans hela natten lang. Eller ja tills kl 12 for sen ar festen over eftersom arbetarna maste upp och jobba...

I tre dagar har det bott ett par med jattesota valpar har som vi har gosat med. (Amelia tittar livradd pa en om man racker fram valpen sa hon ska halla den. Nej sager hon. Jag kommer ta sonder den sager hon sen. haha)





Jag, Amelia, Brad och Liam pa min fodelsedag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar