2012-11-02

Det närmar sig...

Nu börjar det kännas att det endast är lite mer än en vecka kvar tills vi åker... Var och fixade försäkring igår samt bokade hostel för de första nätterna. Vi kommer att bo i Surfers Paradise, Gold Coast under den första tiden, så får vi se sedan vart vi hamnar. Dock så kommer vi nog stanna på östkusten i några månader och sedan ta oss runt i Australien med bil. Ska bli spännande att se hur det går att köra i vänstertrafik! Kanske ska "råka" glömma mitt körkort hemma i Sverige så Lisa får agera chaufför under hela vistelsen, haha.

Rädslan och nervositeten börjar också komma krypande vilket är förståeligt, vi ska ändå vara ifrån familj och vänner längre än vi någonsin varit förut. Det känns jävligt jobbigt må jag säga, särskilt att åka ifrån alla mina fina vänner här hemma. Lyckligtvis så vet jag ju att jag har dom kvar när jag kommer hem igen, och dom får ju mer än gärna komma och hälsa på!
/Melker



Bjuder på några bilder från Surfers Paradise när jag ändå är igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar