2012-04-14

Sälen levererar som vanligt

Hur kan jag ha blivit så feg på sista tiden?! Haha en riktigt liten fegis är jag. Jag sitter fortfarande och velar om rött hår eller ej. Hur svårt ska det vara att bara göra det? Kan ju ha det i bara någon vecka om jag ångar mig. Det finns egentligen ingenting som stoppar mig utom jag själv. Som om att färga håret rött skulle kunna förstöra hela mitt liv.. Som om man inte skulle kunna ha färgglada kläder till det röda håret.. Det är en liten fegis spärr i mitt huvud som måste krossas. haha


Igår kom jag hem ifrån Sälen efter en underbar vecka med fina människor och jag vill bara tillbaka igen. Men nu blickar vi framåt mot rött hår (förhoppningsvis haha) och Skottland. YEAH.

Plus att jag måste träffa min andra hälft snarast innan jag dör av Ameliabrist



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar