2012-04-22

I like the view

Igår fick jag känslan av att mitt liv är bra. Min sommar kommer bli ASUM. Och att jag har världens bästa vänner. Jag är inne i en "lycklig" period och kommer antagligen leva i en bubbla ett bra tag framöver.Det enda som förstör min tillvaro just nu är att jag är "fast" i Mockfjärd i fyra veckor till innan jag flyttar in hos Jonna Lind i Borlänge igen.. Älskade Mockfjärd som bara känns som skit just nu. Vet ni hur många gånger jag har städat mitt rum denna vecka? 8. 8 jävla gånger. Då förstår ni nog hur mycket det finns att göra här. Och hur jag som fått massa energi får panik. Hur trött jag är på alla som drar samma skämt i kassan, hur snåla folk är och när de kommer tre minuter innan vi stänger och inte bryr sig ett dugg om vi får jobba över eller inte.. 

Jag saknar även min Amelia så mycket att det gör ont. Jag klarar inte såhär lång tid utan henne. Hoppashoppas hon kan komma till sista April.

Och på tal om ingenting har jag bestämt mig för att färga håret rött så nu gör jag det bara! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar