2012-03-12

Hej. Denna vecka blir en bra vecka. Det är världens finaste väder och jag fyller år imorgon, 20 dessutom! Dock så känns det inte alls som min födelsedag, konstigt. Känslan kanske försvinner lite ju äldre man blir...  Jaja, släkten (+ Evelina m.familj och Åsa) var här igår på lite middag och så, trevligt som vanligt! Eftersom jag inte hade önskat mig någonting så fick jag bara pengar, välbehövligt eftersom min februarilön inte var i det mesta laget. Idag ska jag i alla fall ut i finvädret och gå lite på stan med Bella, imorgon har jag inget planerat och på onsdag blir det nog lite öl med vänner för att fira lite. Vet inte om jag vågar gå på systemet själv, måste höra med Lovvan om hon vill haka på haha. Och Lisen, om du läser det här så är min högsta önskan att du ska komma hit på onsdag!! Omöjligt jag vet, och jag hatar att vi jobbar om varandra. It sucks.

/Melker

Liten Amelia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar