2012-03-02

allt och inget alls

Har varit duktig och rensat min garberob. Fanns mycket skit där ska ni veta. Nu varvar jag att se på vänner och städa rummet. Varför har man alltid så hög ambition till att städa i början sen bara dör den ut?! Haha. Jag gör alltid så. Börjar och städa jätte bra sen blir det sämre och sämre.. Jag har även varit sjukt dålig med träningen den här veckan. Har bara massa ursäkter till mig själv hela tiden. EJ bra. Får nog allt ge mig ut på en promenad i det fina vädret.

Vad händer mer då?! Jo, jag har sagt ja till jobb på BR i sommar med så där blir dom inte av med mig riktigt än ;) Sagt att jag kan jobba hela PL veckan. Känns bra nu men kommer antagligen gråta när det väl är. Fulla människor som ska köpa vattenpistoler och disney princess tält. Hoppas det regnar hela festivalen! Neeej.. Nu blev jag bitter. Förlåt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar