2012-02-20

Vi är väldigt bra på det här med att uppdatera... Eller inte. Sitter och kollar runt hur mycket det skulle kosta oss att resa Kanada-USA-Mexico. Som ni vet har vi ju rätt många planer på resmål. Sen vilka som blir av och inte vet man aldrig men man måste drömma! Målet för i år är ju ialla fall Australien. Och det är ju mitt stora resemål i livet. Jag kan inte vänta tills vi beställer flygbiljetter. För när det väl är gjort finns det ingen återvändo! Åh vad jag längtar.

Jag har även Australien som en stor inspirations"källa" kan man säga. Jag har bestämt mig för att bli den jag vill vara och trivs med. Både i kropp och själ. Att då ha Australien som slutpunkt och att jag ska ha nått mina mål tills dess gör det hela bara ännu lättare. Jag kommer skriva mer om det när det har gått lite tid och jag känner för att dela med mig. Tills dess får ni gissa ;)


/Lisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar