2012-01-09

Home sweet home (eller...?)

Tjeeeenare mannen. Nu är jag hemma igen från en sjukt skön och slapp resa. Till största del låg vi på stranden och chillade, åt mat eller bara tog det lugnt. Har dock hunnit med lite annat också, till exempel blivit stoppade av en korrupt polis och betalat 100 dollar i böter som han stoppade direkt i fickan, sett en två meter lång orm, besökt mayaruinerna i Tulum, åkt på snorkeltur, badat med sköterskehaj (Moa och pappa), jobbat i en mexikansk bar i ca 15 min (jag), lärt känna skönt folk osv osv. Har också hunnit med att besöka New York i två nätter också, enligt mig en av de roligaste sakerna på resan eftersom man hann med lite shopping också. Shoppingen i Mexico är inte direkt något att hänga i julgranen om man säger så...
















 Vi drev med far min och sa att han såg ut som James Bond när han kom upp ur vattnet...










För övrigt (om man ska återkoppla till rubriken) så är det väl inte överdrivet kul att vara tillbaka i Sverige igen. Därför har Lisen och jag tänkt åka till Oslo snart och sluta upp med Carro och Linnea som redan är där. Jobba några månader eller så! Därav blir denna blogg nog lite roligare att läsa snart. Tjing

/Melker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar