2012-01-26

en till lista..

Jag gör väl amelias jädrans listor i brist på annat..






Du heter: Lisa Sofia Ohlsson
Smeknamn: Min mamma och Amelia kallar mig fisen..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag tänker inte precis på att slå på en låt när jag är ledsen.
Beroende av: skor
Vad tror folk om dig: Oj vad det skulle vara roligt att veta! Hoppas något bra
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögonbryn haha. Och mitt hår
Hur imponerar man på dig: Genom att vara trevlig, söt, social, ha humor och vara "down to earth" Gillar inte folk som måste stå i centrum hela tiden! 
Brukar du skratta för dig själv: Händer nog minst en gång om dagen
Äger du några converse: Jag lever i converse. Tror jag har nio par.
Brukar du bli för full: Nja, jag gillar att ha lite koll ialla fall
Är du allergisk mot något: Det är mycket. Men inget jag inte får mer än lite utslag av så jag äter det ändå. Eller ja getingstick är inte så bra för mig då stället sväller upp som tusan. Fast det äter jag ju inte heller
Hur svarar du i mobilen: "HejdetärLisa" eller "Hej jag heter Lisa"
Antal timmar sömn inatt: 9
Brukar du komma i tid: alltid
När mår du bra: När jag är på den platsen och med dom människorna jag verkligen vill vara just med den minuten
När blev du fotad senast: två veckor sen tror jag 
Hur känner du dig nu: Trött 
Vanligaste färg på dina kläder: Min garderob ser ut som en regnbåge men har nog mest svarta plagg.
Vad tycker du om fötter: Dom är mycket bra att ha men är inte så fagra för ögat 
Vad saknar du: Att resa. Jag vill resa NUNUNU
Hade du en bra kväll igår: Låg och grät som en liten bäbis till "One day" 
Favoritdryck på morgonen: Om något så juice eller te men brukar som sagt inte dricka något.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag går och lägger mig för sent. 
Är du blyg: mot nya människor och miljöer. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Skulle vilja tro på det alltså. Men vettefan. Så någon och bara tänka "han är den rätta" Utan att ha sett ens en gnutta av hans personlighet... Ni ser ju själva hur det låter
Har du spytt offentligt: tyvärr så ja
Är du nöjd med ditt liv: Mitt liv står på pause känns det som. Men jodå. Kunde dock varit bättre
Är du bortskämd: Ja, på ett bra sätt
Vad gör du imorgon: Festar med Elina och Jonna för första gången på länge!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Heidi Klum. En favorit? Nej. Men bra som förebild? Ja.
Vad längtar du till: Australien. Det jag längtat efter i några år nu. 
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har jag!
Hur gammal är du: I am 20 going on 21.. nanannanaNAA (ni vet sound of musiclåten fast I am 16 going on 17..)
Gröna eller röda äpplen: Absolut gröna.
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egen säng inatt: ja det har jag
Har du strumpor på dig nu: nope
Är det okej att gråta: Inte fyllegråta.. Men vanligt gråta så ja. Gråt på! 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte. Jag har inte mycket märkes kläder. Köp det du tycker om istället.
Har du piercing: Tycker inte öronen räknas
Vill du gifta dig: Jag vet faktiskt inte.
Vill du ha barn: Jaop, om ca 10år
Solar du ofta: Går ofta ut och lägger mig i snön för att sola... Nej
Är du bra på att laga mat: Ingen kock men ingen "jag kan inte koka pasa" heller.
Är du flygrädd: Nej
Är du musikalisk: haha nej men jag skulle mer än gärna vilja vara
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Choklad! Eller Hallonsorbet. JA alla sorbeter 
Tror du på ett liv efter döden? Jag måste göra det. Jag blir galen på att tänka att det bara blir helt svart efter döden
Tycker du om sushi? En grej som ingen egentligen älskar men det är inne så man måste gilla det. vidrigt är vad det är
Vad äter du helst när du ser på film: Lakrits
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Brun/gröna
Biter du på naglarna: ja tyvärr


/LiO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar