2011-11-23

whappaaa

Fan alltså vad den där Lisa är aktiv med att skriva. Hon har gjort de senaste fem inläggen och jag har inte uppdaterat på en vecka, sega tjejen borde jag nog börja kallas. Idag har vi i alla fall varit ute och gått i cirka 1,5 h och lagat hel kyckling (!!!). Inte för att det var så svårt som vi trodde men i alla fall... Från ett ämne till ett annat så sökte jag ett jobb imorse som Chalet Girl i Verbier. Blev uppringd nu i eftermiddags och det verkade i princip som att jag har jobbet om jag vill. Svårt val eftersom vi verkligen vill vara kvar i Engelberg. Dock så är det ju bättre att bli kvar i Schweiz än att få lov att åka hem helt, det finns ju varken boende eller jobb där vi är för tillfället så vi får se hur det blir... Ikväll ska vi till Eden Bar och kolla på Art of Flight, blir säkert astrevligt och dessutom är det Happy Hour. Det gillas!

/Melker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar