2011-11-14

Mondaymondaymonday

Har precis storstädat lite här hemma, eller ja, diskat och plockat undan. Förstår verkligen inte hur det kan bli så stökigt på bara 2 dagar. Jag och Lisa är väl riktiga slarvmajor antar jag... Appropå Lisa så var hon in på hotellet idag och han sa att han skulle ringa i veckan eller nästa vecka, låter bra! Om hon får jobbet så blir vi antagligen kvar vilket känns finfint, får bara hoppas på att jag får många extratimmar så jag klarar mig någorlunda bra på det.

Imorgon ska vi ta en tripp till Luzern för att se staden och handla lite mat eftersom det förhoppningsvis inte är lika dyrt som här i byn. Ska bli riktigt kul eftersom vi inte gör så mycket här om dagarna. Ska se till att ta lite bilder och lägga upp här sen också.

(Bilder från i lördags kommer upp här sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar