2011-11-05

fredagens festligheter

Förfestar på 3kronors ölen och har det allmänt braaa. (förutom att Amelia har en tendens att ALDRIG stänga dörren vad hon än gör inne på toan....) Igår vart det galet. Kom in på spindle bar. Drar på en tvärnit mitt på dansgolvet när vi inser att det är 40 killar och inte en enda tjej. Det kommer fram en kille med lycka i blicken och säger att vi är de första tjejerna. När han frågar var vi är i från och vi säger Sverige. Blir det super succe direkt. Han ropar ut till sina kompisar att vi är från SVERIGE!! jublet blir stoooort och han frågar om det verkligen är sant. Jag frågar om han vill se mitt svenska körkort som bevis och det vill han minsann. Det blir ännu ett glädjevrål när han inser att vi inte driver utan det verkligen är så. Mitt körkort skickas runt till ALLA killar i hela baren innan det skickas tillbaka till mig. Efter det välkomnandet förstår ni att vi inte behövde köpa något alls. hah! Blev bjuden på allt.


Här kommer en bild på oss :)

'


/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar