2011-11-30

(från i måndags)

hej på er! Vaknade precis men är såklart fortfarande lika trött. Jag vet inte vad det är med engelberg men jag kan sova huuur länge som helst. Och när jag är hemma är jag glad om jag sover tills 10. Amelia däremot har kommit in i någon "jag är pigg på morgonen vana" Något som annars inte riktigt är hennes stil. Hon står och diskar nu, min lilla hemmafru. haha det rimmade.. Jag skulle vilja ta ett kort på henne så ni får se hur hon ser ut för det är något extra. Undrar om hon blir arg om jag gör det, ja antagligen.. Hon har ialla fall några gamla korta svarta shorts som jag tror hennes pappa har haft förut om jag inte har fel, vita knästrumpor (en har glidit ner), en grå tjocktröja och en bulle på huvudet med håret som sitter nere vid örat. haha. skrattar för mig själv här!

helgen då? Som vanligt. Öl både fredag och lördag. I fredags kom Anna, Sean och Dan över och spelade lite ölspel. Sen drog vi på ski logde vart det bara var massssssssa svenskar!! Fick lite panik över stockholmsnissarna i paljettklänningar och kostymer. Träffade även på Stina och Martin som vi skulle ha bott med här om vi inte skulle åka hem. Mycket trevliga människor! =)

I lördags kom Martin (det är två olika martin i detta inlägg) med öl och den sliskigaste gröna vodkan jag någonsin smakat. Han sa " tjejer måste dricka vodka och killar öl". Vi lyssnade såklart inte och hämtade våran egen öl. haha Alltså ni ska se färgen på den gröna vodkan. Grönare än grönast! Sen drog vi vidare såklart, eden och sen Spindle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar