2011-11-12

Ångesten finns i alla länder

hej ånget. Vi kan inte sluta skratta! Jag vet inte hur jag ska beskriva gårdagen. Vi skulle bara ha stannat hemma.. Umgicks med en massa killar. En utav dom var en riktigt skitstövel, han höll på och sa att vi inte respekterade honom och att han var kungen av engelberg och "you don't know who you're talking to" bara massa skit alltså. Amelia och han hamnade i en redig diskussion, han tog tag i amelias huvud och drog det mot marken. Amelia blev förbannad och drog på han en rak höger (vilket han förtjänade). Enda grejen är... han är bartender på våran favorit bar. Vi är nog alltså inte välkomna. Dock har amelia skrivit till honom och bett om ursäkt.

Jag då.. Jo jag blev sparkad i bröstet. Gör fortfarande skitont. Har väl ett revben som är av eller nått. Skulle glida ut och kolla vart amelia var, två killar brevid mig börjar slåss och jag ska precis vända när en spark träffar mig i bröstet varpå jag spiller ut hela ölen över mig själv. Riktigt Mcknuttar var det också, tur jag inte blev arg som Amelia utan jag bara gick därifrån.

och dessutom ska man inte ha med sig telefon när man är ut, hejdå ändå ända vännerna vi har här i engelberg. Nu ska fortsätta tycka synd om oss själva. haha hejdå.


(Jag undrar vad våra föräldrar kommer ha för reaktion på detta inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar