2011-10-29

Engelberg

Igår var första utekvällen för oss här i Engelberg. Jag älskar att det typ kostar oss typ 15 kr att bli fulla. (3 kronor ölen. Stor öl) I alla fall så kunde nog kvällen inte varit bättre. sjukt mycket trevliga nya människor, blev bjuden på allt. Och vi var typ de enda tjejerna. haha perfekt alltså!

Jag klättrade över kloster muren, försökte plocka upp en igelkott. Jävlar vad den stacks. Försökte ta hjälp av jackan men det funkade inte heller. Drack någon brinnande shot också. Imorse mådde vi som vi förtjänade. På flyttdagen. Såklart. Men som tur var skjutsade Martin och Kevin oss från hotellet till lägenheten. ja det behövdes två bilar för våran packning..

Har nyss varit och köpt mat, (läs öl, vin och pasta) glömde såklart det viktigaste, toapapper.Lägenheten är jätte fin och det kommer bli super att bo här en månad! Tror vi ska ha någon slags liten förfest ikväll. Enligt de andra så var gårdagen ingenting mot vad det kommer bli idag. Jag och Amelia håller inte riktigt med om att det inte var någonting. Våra huvuden gör i alla fall inte det. Men men som sagt vi är inte de som ger sig så vi får väl helt enkelt visa hur man festar Sweden style. (och du kan vara lugn mamma, jag lovar att det inte blir som sol fest och oroliga föräldrar)

Nu lagar Amelia pasta så jag ska väl hjälpa till =)

/Lisa 

2 kommentarer:

  1. Hur vet ni att ni inte är med i Sol, fest och oroliga föräldrar........
    Kanske är vi redan på plats.......
    Kram Birgitta o Lasse

    SvaraRadera
  2. Inte dricka brinnade shots kanske ni vaknar i italien eller något som sagt !

    SvaraRadera