2011-09-24

80's back

Sitter hemma hos Jonna Lidman och väntar på att nästa Jonna ska höra av sig så ska jag ta mig dit istället. Är lite trött efter en lyckad kväll på kåren a la 80's. Himla snygga var vi. Jonna var pudelrockare och jag var "80tals tränings klädd", lite fame över det hela. har en jätte roligt bild på Jonna från kåren som jag ska lägga upp här sen.   haha!

För övrigt så jobbar jag på ganska mycket, intervjuen för skistar gick riktigt bra och ett till hotell i Engelberg har visat intresse. Känns bra. Livet rullar på rätt bra nu och åt rätt håll. Snart är det dags för mig att se red hot chili pepper och som jag har längtat. Dagen efter åker jag till Linköping med vänner och hälsar på Sofia och ungefär tre dagar efter det är det dax att bege sig till Schweiz. Inte långt borta nu alltså!


/Lisa

1 kommentar:

  1. När ska du hinna umgås med din syster innan då? =)

    SvaraRadera